sábado, junho 17, 2006

PORTUGALITO NO MUNDIALITO



O RRRock in RRRio foi bué

Mas o Mundial é que é fixe!

2 Comments:

Anonymous Miguel said...

méééééén! eu curti bués do rok in rio lisboa mén! Yá! Mén! Foi lindo mén. Eu tive lá mén, sabes. E depois tava lá as bandas mén. E bombaram som mén, yá! Mén. O mais giro foi que eu tava lá e catei um cap do chão mén! Trouxe dois, porque eu já levava o meu tazaver?! Mén. E tava lá um mén que tocava assim: téunéunéu téu téu, tazaver mén? É aquele ganda som mén, que passa nas radios mén. Assim... tipo régátón mén!
Foi.
Foi lindo mén. Yá!

19/6/06 23:04  
Blogger mina said...

MUNDIALITO - bolas...soa mesmo bem!

20/6/06 11:35  

Enviar um comentário

<< Home